هومن گریوانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای گلبهار افزود: این شرکت در راستای تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان برنامه مدون و ویژه ای را در دست اجرا دارد.
وی اظهار داشت: طی ماه های گذشته جلسات متعدد برای حل مشکل متقاضیان مسکن مهر که به خاطر کم کاری و تعلل برخی تعاونی ها بوجود آمده است، برگزار و تصمیماتی برای تسریع در روند اجرای پروژه اتخاذ شد.
وی گفت: 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر در گلبهار وجود دارد که از این تعداد 29 هزار و 558 واحد به بهره برداری رسیده و 2 هزار و 100 واحد دیگر پیشرفت اجرایی 80 درصدی دارند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار افزود: طی بازدیدهای انجام شده مشکلات مربوط به پروژه های مسکن مهر گلبهار مورد بررسی قرار گرفت که امید است تعدادی از این پروژه ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شود.
وی با اشاره به هزار و 195 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در گلبهار اظهار داشت: طی تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی این واحدها تعیین تکلیف شدند.
شهر جدید گلبهار که برای جمعیت 200 هزار نفر و قابل توسعه تا 400 هزار نفر ایجاد شده با وسعت چهار هزار هکتار در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.