مدارس مشهد فردا میزبان تعداد 20 هزار و 500 دانش‌آموزی هستند که برای شرکت در مسابقات جوانان خوارزمی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسابقات جوانان خوارزمی به همت فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن، اداره آموزش فرهنگ شهروندی شهرداری مشهد و با مشارکت ناحیه 4 آموزش و پرورش در تمامی پایه‌های 7، 8 و 9 تعداد 85 مدرسه دولتی و غیردولتی برگزار خواهد شد.

تاکنون شهرداری مشهد در برگزاری مسابقات جوانان خوارزمی مشارکت نداشته و امسال برای اولین بار است که با هدف ترویج فرهنگ شهروندی، انتقال پیام‌های فرهنگ شهروندی، آشناسازی دانش‌آموزان با این مفاهیم و نهادینه کردن این آموزه‌ها در سنین خاصی آموزشی در بین دانش‌آموزان در برگزاری این مسابقات همکاری داشته است.

بر این اساس، این سری از مسابقات شامل بخش‌های متعددی از جمله احساس واژه‌ها، نمایش فیلم، پخش تصاویر است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سری از مسابقات فیلم‌هایی با محتوای آموزش فرهنگ شهروندی در 85 مدرسه دولتی و غیردولتی به نمایش در خواهد آمد؛ همچنین در بخش پخش تصاویر مرتبط با فرهنگ شهروندی نیز تعدادی از مدارس مشارکت می‌کنند.

پس از داوری افراد منتخب در سطح مدارس و در سطح ناحیه 4 آموزش و پرورش، در نهایت تعداد 100 نفر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات جوانان خوارزمی به شهرداری‌مشهد معرفی و مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات اواخر بهمن‌ماه در فرهنگسراهای شهر زبیا و ایمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.