مدیرکل جدید بازرسی شهرداری مشهد گفت: تحقق شعار شورای‌شهر در ایجاد شهری شهروندمحور و هوشمند نیاز به شفاف‌سازی فرآینده‌ها دارد که به این سمت حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد یوسف پیروی در مراسم معارفه به‌عنوان مدیرکل جدید بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد که با حضور مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از شهردار مشهد در اعتماد برای سپردن این پست حساس به اینجانب تشکر می کنم که تلاش می کنم به این اعتماد با دقت، حساسیت و پشتکار پاسخ دهم.

پیروی با اشاره به اینکه نگاه بازرسی نباید بالا به پائین و مچگیرانه باشد، گفت: شعار شورای شهر در این دوره تحقق شهری شهروند محور و هوشمند است که در این مسیر علاوه بر جلوگیری از تخلف و فساد مالی و اداری باید فرآیندها در شهرداری مشهد شفاف شود که ما در بازرسی به این سمت حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در نگاه اول به بازرسی آنچیز که به نظر می رسد نگاه مچگیرانه و از بالا به پائین است و این درحالی است که شعار اصلی شورای شهر مشهد، شهری شهروند محور و هوشمند است که قطعا نیاز است بازرسی به سمت شفاف کردن روندها و اصلاح فرآیندها پیش برود.

پیروی با بیان اینکه نگاه ما در اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد اصلاح امور و شفافیت خواهد بود، اظهار کرد: در این راستا باید تمام توان کارشناسی خود را بکار گیریم تا به عنوان بازوی قدرتمند با نگاهی کارشناسی باشیم تا نگاهی صرفا مچگیرانه.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد ادامه داد: البته به این موضوع نیز معتقدیم که بازرسی باید اقتدار خود را حفظ کند و با تمام موارد تخلف، فساد مالی و اداری برخورد و از هرگونه هدرفت منابع جلوگیری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.