محمد علی نبی پور روز یکشنبه در مراسم معرفی بخشدار جدید کوهسرخ افزود: به رغم اینکه دشمنان به دنبال فروپاشی این نظام بودند به لطف پروردگار و پشتیبانی و ایستادگی مردم، انقلاب شکوهمند اسلامی به دوران بلوغ خود رسیده و با تمام قوا عزتمندانه چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: هر زمان که پای حیثیت و آبروی نظام در میان بوده مردم در دفاع از نظام و کیان این سرزمین به پا خاستند و در مقابل دشمنان ایستادگی نمودند.
وی دولت را برگرفته از رای مردم دانست و با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی انجام شده است، گفت: دستاوردهای نظام و تلاش های دولت باید طی دهه مبارک فجر به خوبی برای مردم تبیین و بازگو شود.
نبی پور افزود: گازرسانی به بخش کوهسرخ، اجرای پروژه آبرسانی روستایی با هزینه بیش از 70 میلیارد ریال از سال 95 و آسفالت راههای روستایی گوشه‌ ای از اقدامات دولت است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ های اولیه در روستاها ایجاد شده است، اظهار داشت: یکی از راههای حفظ و ماندگاری روستائیان در روستاها ایجاد اشتغال است.
وی با بیان اینکه سال گذشته تسهیلات ارزان قیمت در حوزه تسهیلات اشتغالزایی برای روستاها اختصاص داده شد گفت: باید از ظرفیت‌ های موجود در روستا برای ایجاد ارزش افزوده استفاده کرد.
نبی پور افزود: به دلیل خشکسالی در منطقه و کمبود منابع آب در کنار کشاورزی باید برای ایجاد منابع جدید درآمد برای مردم در روستاها تلاش نمود.
وی همچنین گردشگری را یکی از مهمترین ظرفیت هایی دانست که باید با برنامه ‌ریزی دقیق برای توسعه آن در منطقه و بویژه روستاهای بخش کوهسرخ تلاش کرد.
در این مراسم از زحمات 5.5 ساله رضا رمضانی بخشدار قبلی کوهسرخ قدردانی و مجید کاریزنوی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.
شهرستان کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.