علی رستمی روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تربت حیدریه میزان تعهد امسال این شهرستان را در ایجاد اشتغال سه هزار و 264 شغل اعلام و بیان کرد: از تمام ظرفیتها و امکانات برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در سطح شهرستان استفاده می شود.
وی رویکرد اصلی دولتمردان را رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ذکر کرد و بیان کرد: با احیای این واحدها علاوه بر بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی شاهد ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود.
فرماندار تربت حیدریه افزود: رتبه جذب تسهیلات بانکی و اشتغالزایی این شهرستان از 12 به شش صعود کرده که بیانگر عملکرد مطلوب بانکها است اما هنوز تربت حیدریه از جایگاه واقعی دو درجه پایین تر است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه نیز در ادامه این نشست میزان تعهد امسال بانکهای کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی این شهرستان را برای پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری 17 میلیارد و 671 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: تاکنون 15میلیارد و 439 میلیون تومان تسهیلات با اشتغالزایی برای 441 نفر پرداخت شده که شامل 87 درصد تعهد است.
علی اکبر اسماعیل پناه به پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی نیز اشاره و بیان کرد: ادارت بهزیستی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه باید در قالب دو مرحله سه میلیارد و 250 میلیون تومان از محل منابع بانکی تسهیلات پرداخت می کردند که تاکنون دو میلیارد و 395 میلیون تومان آن محقق شده است.
وی همچنین میزان تعهد امسال شهرستان تربت حیدریه را در بخش ایجاد اشتغال طرح کارورزی 93 شغل جدید ذکر و بیان کرد: در این چارچوب تاکنون برای 146 نفر شغل ایجاد شده که برابر با 157 درصد تعهد است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.