خسرو شهبازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهاد کشاورزی کرمانشاه از محل جذب اعتبارات فوق تاکنون 227 طرح را اجرا کرد و از این طریق برای 884 نفر اشتغال ایجاد شده است.
او ، سهمیه استان کرمانشاه از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را در مجموع 176 میلیارد تومان اعلام کرد.
به گفته او ، جهاد کشاورزی کرمانشاه مقام اول در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده در بین دستگاه های اجرایی استان را کسب کرد و از سوی استاندار کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت.
او گفت: با توجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین اعتبارات خاص مناطق زلزله زده استان، جهاد کشاورزی کرمانشاه با تشکیل جلسات و کمیته های فنی و همکاری بانک های عامل و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست بیشترین جذب را در بخش تسهیلات روستایی و عشایری و اعتبارات مناطق زلزله زده به خود اختصاص دهد.
شهبازی افزود: موفقیت های بدست آمده جز با هدایت های دلسوزانه استاندار و همکاری عوامل اجرایی استان میسر نبوده و از این رو از مسئولان استان به دلیل این حمایت ها تشکر می کنیم.
وی در ادامه اطلاع رسانی گسترده تشکیل کمیته های فنی، پیگیری مستمر طرح ها در بانک های عامل، پیگیری جلسات رفع مشکلات طرح ها و هدایت مجریان به بانک ها و مرتفع کردن موانع در جذب تسهیلات را عامل اصلی جذب بیشتر تسهیلات دانست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و توسعه تعاون به ترتیب بیشترین پرداختی ها را از این محل داشتند که لازم است از زحمات آنها تشکر کنیم.
شهبازی ، عمده فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی را پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زیر بخش های دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، باغبانی و شیلات برشمرد.
استان کرمانشاه 946 هزار و 871 هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم دارد که سالانه بیش از چهار میلیون و 600 هزار تن محصولات کشاورزی در استان تولید می شود.
نرخ بیکاری در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه براساس آمارهای رسمی 19.6 درصد است و اکنون حدود 175 هزار نفر در این استان جویای کار هستند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.