به گزارش ایرنا، تیم پیام در هفته پانزدهم لیگ بعد از شکست در برابر تیم ورامین امروز با انگیزه جبران و خشنودی هواداران مشهدی به مصاف میهمان خود تیم خاتم اردکان رفت، تیمی که در رده سوم جدول لیگ قرار دارد.
پیام خراسان با روحیه ظاهر شد و توانست میهمان را در ست نخست با نتیجه 26 بر 24 شکست دهد اما در ست دوم با نتیجه 22 بر 25 متوقف شد.
ست سوم با نتیجه 25 بر 21 به نفع پیام و ست چهارم با نتیجه 25 بر 19 به نفع خاتم اردکان پایان یافت و بازی به ست حساس پنجم رسید.
در ست پنجم در حالی که پیام 11بر هشت جلو بود اشتباه داوران اول و دوم و عدم هماهنگی آنان باعث شد اعتراض ها که از قبل به نحوه قضاوت بالا گرفته بود ادامه یابد و سرانجام داور اول به دلیل اعتراض به دو بازیکن تیم میهمان یعنی محمودی و مصطفی وند ، 2 کارت قرمز به خاتم اردکان داد تا بازی را آرام کند اما این کار به درگیری لفظی بازیکنان با داور پایان نداد و سرانجام بازیکنان خاتم اردکان زمین و مسابقه را ترک کردند.
قضاوت این دیدار که در سالن مهران مشهد برگزار شد برعهده اصغرمیرزایی و مهدی نویدی بود که با نظارت محمود کشفی و خلیل یگانه مجد نمایندگان فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
پس از بازی ناظر فدراسیون والیبال در پاسخ به علت اعتراض تیم خاتم اردکان به خبرنگار ایرنا گفت: ابتدا باید گزارش آنچه در بازی رخ داد را به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال نمائیم و الان اظهار نظری نمی توان کرد.
خلیل یگانه مجد با بیان اینکه هیچ برخورد فیزیکی در این بازی رخ نداده است افزود: در خصوص استفاده از الفاظ رکیک در بازی نیز باید بررسی جامع انجام شده و سپس اظهار نظر کرد.
جبار قوچان نژاد ، سرمربی تیم پیام خراسان نیز در گفت و گو با خبرنگاران، داوری این بازی را نامناسب دانست.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.