محمد علی نبی‌پور روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشمر افزود: با حفظ وحدت و همدلی باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دستاوردهای نظام را به مردم عرضه کنیم.
وی با ابراز تاسف از ضعف در حوزه اطلاع ‌رسانی اظهار داشت: منکر مشکلات، محدودیت‌ ها و برخی محرومیتها نیستیم اما طی این 40 سال کارهای بزرگ عمرانی و زیربنایی بسیار انجام شده که باید بیان شود.
وی گفت: طی پنج سال دولت تدبیر و امید در حوزه ‌های مختلف اقدامات بسیار انجام شده به طوریکه به بیش از 12 هزار روستا در کشور گازرسانی می‌ شود که منطقه کوهسرخ کاشمر از آن جمله است.
نبی پور افزود: ضریب نفوذ تلفن و برق در منطقه نزدیک به 100 درصد شده و این اقدامات باید برای مردم بازگو شود.
وی اظهار داشت: فقط 2 روستا در این شهرستان دارای آسفالت نیست و جاده ‌های سایر روستاها آسفالت شده و به تلفن و برق دسترسی دارند.
فرماندار کاشمر گفت: با توجه به تکمیل زیرساخت ‌ها، دولت در حوزه اشتغال اقدامات خوبی را آغاز کرده و پارسال برای اشتغال روستایی 100 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان توزیع شده است.
وی با تاکید براینکه پیگیری مشکلات مردم نباید فقط در ساعات اداری صورت گیرد افزود: اگر هوشیار نباشیم و بر طبل تفرقه، تخریب و بی توجهی به دستاوردها بکوبیم بدون شک دشمن موفق خواهد شد.
نبی پور اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم ارزش‌ های انقلاب را به خوبی تبیین کنیم باید از کلیشه ‌ای برگزار کردن برنامه ‌ها خودداری نموده و به کیفیت آنها توجه ویژه ‌ای داشته باشیم.
وی گفت: در طول 40 سال گذشته هر گاه از مردم دور شدیم و مشارکت مردم کاهش یافت آسیب‌ هایی به نظام وارد شد.
نبی پور افزود: باید به درستی برای نسل سوم و چهارم انقلاب به تبیین ارزش‌ های انقلاب بپردازیم و مشارکت مردم و جامعه را افزایش دهیم که در این زمینه نقش تمام مسئولان، محوری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر نیز گفت: با تلاش ‌های همه مسئولان و حضور مردم جشن 40 سالگی انقلاب را باشکوه برگزار خواهیم کرد.
حجت ‌الاسلام مهدی نجفی افزود: اداره تبلیغات اسلامی کاشمر در دهه فجر 2 جلسه تحکیم خانواده، جلسه عفاف و حجاب، 20 جلسه گفتمان در روستاهای تابعه، نمایشگاه نفوذ در 2 بخش کاشمر و کوهسرخ و جلسات بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را در 240 مسجد برگزار می کند.
در این نشست 14 کمیته‌ ستاد دهه فجر تشکیل و اعضای آن معرفی شدند.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.