شهردار منطقه 10 مشهد گفت: فردی که مدعی مالکیت بوستان شمشاد مشهد بود کلاهبردار بوده و اکنون در زندان به سر می‌ برد.

به گزارش ایلنا از مشهد،حسن علی رجب‌زاده درباره وضعیت بوستان شمشاد مشهد گفت: فرد مدعی زمین بوستان شمشاد در حال حاضر به دلیل داشتن پرونده کلاهبرداری سازمان یافته درباره 13 هزار متر زمین در زندان به سر می‌برد و شهرداری مشهد نیز از وی به دستگاه قضایی شکایت کرده است ، از دادستان نیز درخواست داریم تا به نتیجه رسیدن این پرونده در دادگاه ،اجرای حکم قطع درختان بوستان شمشاد را متوقف کند.

وی افزود: محمد‌رضا کلائی شهردار مشهد نیز برای توقف اجرای حکم قطع درختان بوستان شمشاد به دادستان نامه نوشته و از وی درخواست کرده تا مشخص شدن نتیجه شکایت شهرداری مشهد در این زمینه این حکم اجرا نشود.

وی ادامه داد: از فعالان محیط زیست و دادستان درخواست می‌کنیم تا مشخص شدن نتیجه دادگاه جلوی قطع درختان را بگیرند در غیر این‌صورت سه شنبه 11 دی ماه 218 اصله درخت و 5 هزار متر چمن از میان خواهد رفت.

رجب زاده در پایان خاطرنشان کرد: اکنون دو موضوع را در دستگاه قضایی مطرح کرده‌ایم و از دستگاه های نظارتی نیز می‌خواهیم که این نکته را مشخص کنند که چگونه این زمین ها از تعاونی به نام شخص منتقل و سند زده شده است و قولنامه های آن و پول هایش کجاست؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.