سرهنگ محمدعلی جهانبخش روز یکشنه در نشست شورای هماهنگی ترافیک کاشمر افزود: اکثر حوادث رانندگی کاشمر در جاده های فرعی این شهرستان رخ می دهند. همچنین سرعت خودروها در جاده فیض‌آباد - کاشمر که فرعی درجه دو محسوب می شود بسیار بالا رفته لذا باید برای کاهش آن از هر طریق ممکن اقدام شود.
فرمانده انتظامی کاشمر نیز وضعیت تصادفات را در این شهرستان بسیار نگران کننده توصیف و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 36 نفر بر اثر سوانح رانندگی شامل 23 مورد در حوزه پلیس راه و 13 مورد در سطح شهر کاشمر جان باخته اند.
سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: این آمار نسبت مدت مشابه پارسال 112 درصد بیشتر است. همچنین هزار و 58 نفر از شهروندان کاشمری طی 9 ماه گذشته بر اثر حوادث ترافیکی دچار حادثه شدند.
وی موتورسیکلت‌ سواران را معضل ترافیک در گناباد اعلام و بیان کرد: عمده تصادفات در این شهرستان مرتبط با موتورسواران است.
فرمانده پلیس راه کاشمر نیز گفت: کل تصادفات در جاده های این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت مدت مشابه پارسال 23 درصد افزایش داشته است.
سرگرد اکبر نوری افزود: شمار تصادفات جرحی 12.5 درصد و تعداد مجروحان 15 درصد بیشتر شده است. تلفات سوانح جاده ای نیز امسال تاکنون 21 نفر بوده که در مقایسه با 9 نفر جانباخته پارسال 225 درصد افزایش یافته است.
وی گفت: 54 درصد سوانح رانندگی در کاشمر مربوط به موتورسیکلت بوده و 74 درصد تصادفها در جاده‌های فرعی به وقع پیوسته اند.
فرماندار کاشمر نیز در این نشست گفت: زیرساختهای جاده‌ای در مسیر شادمهر - کاشمر که بیشتر تصادفات در آنجا رخ می‌ دهد مناسب نبوده و قابل دفاع نیست.
محمدعلی نبی پور زیرساختهای معیوب را عامل افزایش تصادفات در کاشمر ذکر و بیان کرد: هرچند اقداماتی در جاده‌های برون شهری این شهرستان صورت گرفته اما باید برای رفع مشکلات تلاش بیشتری کرد.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستای است. 61 هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاهای این شهرستان هستند.
1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.