فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز جمعه به نقل از سرهنگ محمدباقر سلیمی گزارش داد: مرحله دیگری از عملیات گسترده ارتقاء امنیت محله محور با همکاری گروههای یگان امداد پلیس در محدوده بلوار شفا، ابوطالب، هدایت، سناباد، آبکوه و شهید کامیاب و چهار راه زرینه مشهد توسط پلیس راهور به اجرا در‌آمد.
وی گفت: گروههای پلیس راهور در این عملیات گسترده با 541 مورد تخلف ترافیکی برخورد کردند.
او یکی از محورهای اساسی در طرحهای انضباط بخشی ترافیکی را 'ساماندهی عبور و مرور موتورسیکلتها' ذکر و بیان کرد: در اجرای این عملیات گسترده نیز 92 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و 162 دستگاه خودروی متخلف نیز اعمال قانون شدند.

* دستگیری هشت خرده فروش
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز از اجرای طرح ارتقاء امنیت محور در شهر مشهد با اولویت شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب و خرده فروشان مواد مخدر در محدوده سرکلانتری دوم این شهر خبر داد.
سرهنگ حسین صفدری افزود: در اجرای این طرح ضمن بازرسی از 13 باب منزل مسکون، تعداد هشت خرده فروش مواد مخدر دستگیر و دو کیلوگرم تریاک و 317 گرم هرویین فشرده از متهمان کشف و ضبط شد.

* دستگیری 18 متهم در تربت جام
فرمانده انتظامی تربت جام هم اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در این شهر اجرا شد.
سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: در چارچوب این طرح ضربتی گروههای عملیاتی پلیس سه سارق سابقه دار، 9 نفر از مخلان نظم و امنیت و شش خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.