سید حمید فانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت نیروگاه نیشابور با 951 میلیون مترمکعب و نیروگاه برق شمس سرخس با 41 میلیون مترمکعب بیشترین و کمترین میزان گاز را برای تولید نیروی برق مصرف کردند.
وی ادامه داد: نیروگاه فردوسی مشهد با مصرف 815 میلیون مترمکعب گاز، شریعتی با 534 میلیون مترمکعب، طوس با 520 میلیون مترمکعب و نیروگاه مشهد با مصرف 465 میلیون مترمکعب در رده های بعدی قرار دارند.
ظرفیت نیروگاهی نصب شده در خراسان رضوی سه هزار و 488 مگاوات و تعداد مشترکان برق در این استان یک میلیون و 740 هزار مورد است. همچنین طول شبکه انتقال نیروی برق در این استان هزار و 600 کیلومتر با ظرفیت 400 کیلوولت و طول شبکه فوق توزیع آن شش هزار و 322 کیلومتر مدار است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین به آغاز فصل زمستان اشاره و بیان کرد: همه اقدامها و پیش بینیهای لازم برای تامین حداکثری سوخت گاز مورد مصرف مشترکان در این استان اندیشیده شده است. امیدواریم مردم نیز با همکاری در مصرف ایمن و بهینه سوخت گاز زمینه خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر را فراهم کنند.
خراسان رضوی با 31 هزار و 325 کیلومتر لوله کشی شبکه گاز و دو میلیون و 209 هزار و 844 مشترک به ترتیب رتبه های نخست و دوم این حوزه را در کشور به خود اختصاص داده است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.