سردار یعقوب علی نظری پنجشنبه شب در مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مشهد افزود: در شرایط کنونی نباید از کار رسانه ای دشمن غافل شد، این اقدامات دشمن برای آن است که مردم نتوانند جایگاه واقعی جمهوری اسلامی را در برابر استکبار درک کنند.
وی اظهار داشت: آستانه تحمل استکبار کم شده و فرار آمریکا از سوریه نیز نشان از افول قدرت این کشور در جهان است.
وی گفت: انقلاب اسلامی مظلوم است چون تحت هجمه رسانه ای دشمنان قرار دارد، اما اراده انسانها و مردان معتقد هرچند ابزارشان محدود باشد، بر دشمن پیروز خواهد شد.

* تغییر اولویتها با ابزار رسانه
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز با وجود رسانه ها اولویت ها در نگاه مردم و مخاطبین تغییر می کند و برخی با ظرفیت رسانه تلاش دارند دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: از مجلس هفتم تلاش نمایندگان پرداختن به موضوع رسانه بوده است، اما دلیل و بهانه 'بار مالی' در همه دولتها موجب عدم نظام بخشی به رسانه در کشور شده است.
وی اظهار داشت: یکی از علت های در اولویت قرار نگرفتن شعارهای سال، رسانه است چرا که ذهن مردم را به مسائل فرعی معطوف کردند و موضوعات اساسی را به عنوان مساله اصلی مورد توجه قرار ندادند.
وی گفت: نمی خوام اهالی رسانه را متهم کنم اما اگر این اهالی با هنر خود بخشهای مختلف ذهن مردم را معطوف به مسائل اساسی کشور می کردند، می توانستند احساس مسئولیت مردم را در این بخشها نیز برانگیزند.
در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر حدود 2 هزار اثر ارسال شده بود که در مراسم پایانی آن از آثار برجسته فعالان رسانه خراسان رضوی در بخشهای یادداشت، گزارش، گزارش تصویری، رسانه های آزاد و دانشجویی، مصاحبه و محصولات رادیویی و چند رسانه ای قدردانی شد.
هیات داوران هیچ اثری را در بخش خبر و کاریکاتور این جشنواره شایسته تقدیر ندانست.
3027 / 3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.