سرهنگ محمدحسن جهان روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی بسیجیان پایگاههای بسیج شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملکرد پلیس مبارزه با مخدر خراسان رضوی، نیروهای اطلاعاتی، بسیج ، سپاه، کمکهای اطلاعاتی مردم و استقرار نیروها در گلوگاههای عبور مواد مخدر علت اصلی افزایش کشفیات بوده است.
وی در ادامه همچنین به چهار هزار شهید و 13 هزار جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر در کشور اشاره و بیان کرد: باید امروز مطابق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به امر پیشگیری توجه ویژه و اقدامات در این خصوص متمرکز شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ادامه داد: کشفیات مواد افیونی نشانگر عملکرد خوب دستگاههای مسئول در این حوزه می باشد اما افزایش اعتیاد ناشی از رواج باورهای غلط جامعه در است. رفع این ناهنجاری با ارتقا باورهای دینی، اصلاح نگرشهای غلط در جامعه و ایجاد کانون گرم خانواده بانشاط صورت گیرد.
وی همچنین صحت برخی ادعاها مبنی بر جرات یافتن قاچاقچیان بخاطر تغییر قوانین مبارزه با مواد مخدر را رد و بیان کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر بخاطر تجری قاچاقچیان نیست بلکه ناشی از اقدامات موثر نیروها در مبارزه با قاچاق است و قوه قضاییه همچون گذشته با جدیت با قاچاقچیان برخورد می کند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.