محمدرضا مزینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این شهرستانها را سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور، قوچان و تربت جام ذکر و بیان کرد: پیش از این سامانه اتوماسیون شبکه های توزیع برق در کل کشور خارجی بود اما برای نخستین بار متخصصان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری اتوماسیون شبکه توزیع برق کاملا ایرانی را تولید و راه اندازی کردند.
وی ادامه داد: نوع ایرانی اتوماسیون شبکه های توزیع برق ساخته شده توسط متخصصان خراسان رضوی تاکنون در استانهای خراسان جنوبی، یزد، اصفهان و خوزستان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی 'استفاده از فناوری 100 درصد بومی، صرفه جویی و کاهش هزینه ها و همکاری صنعت و دانشگاه در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی' را از ویژگیهای برجسته نوع ایرانی اتوماسیون شبکه های توزیع برق برشمرد.
وی گفت: اجرای اتوماسیون شبکه های توزیع برق منجر به هوشمندسازی، کاهش انرژی توزیع نشده و خاموشی، افزایش عمر مفید تجهیزات، کاهش تلفات برق، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری می شود.
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در گستره 116 هزار کیلومترمربع 26 شهرستان این استان را(به جز مشهد) شامل 60 شهر و دو هزار و 721 روستا در قالب با 27 اداره و یک میلیون و 270 هزار مشترک زیر پوشش خدمات خود دارد.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.