تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار بر لزوم چاره اندیشی و برنامه ریزی جدی برای تسهیل در عبور و مرور و باز کردن گره ترافیکی خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) رضوی تاکید و بیان کرد: کمبود پارکینگ نیز از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران است لذا شهرداری مشهد باید علاوه بر سرعت بخشیدن به طرحهای نوسازی اطراف حرم رضوی، توجه ویژه نسبت به ساخت توقفگاههای عمومی خودرو داشته باشد.
آستان قدس رضوی عصر سه شنبه به نقل از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گزارش داد: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است.
وی افزود: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آن منطقه به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی صورت گرفته اما کافی نیست و باید این امور در اولویت کاری شهردار جدید قرار گیرد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: رفع محرومیت از چهره مشهد در اولویت کاری شهرداری باشد زیرا محرومیت زیبنده شهری نیست که سالانه میزبان میلیونها زائر از داخل و خارج است.
محمدرضا کلایی شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: تمام تلاشم در مدیریت شهرداری مشهد خدمت خالصانه به زائران، مجاوران و خادمی امام هشتم(ع) است. از همراهی و توجه تولیت آستان قدس به جوانان و اعلام آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری مشهد در خدمت به مردم سپاسگزارم.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.