مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق این پیش بینی سه شنبه شب و صبح چهارشنبه 28 آذر بارش برف نواحی مرتفع و کوهستانی خراسان رضوی را فرا می گیرد.
وی ادامه داد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی نیز طی هفته جاری دو تا سه درجه نوسان خواهد داشت. بر این اساس بیشینه دمای هوای امروز مشهد 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده که روز دوشنبه آتی به 13 درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز به ترتیب 11 و 10 درجه پیش بینی شده است.
وی افزود: کمینه دمای هوا در خراسان رضوی نیز نوسان یک تا دو درجه ای دارد بطوری که کمینه دمای هوای مشهد در این مدت بین یک تا سه درجه در نوسان خواهد بود.
اثمری ادامه داد: دیشب گذشته کمینه دمای هوا در شهرهای تربت جام، فریمان، تربت حیدریه، قوچان، نیشابور، باخرز، ریوش، جوین و خوشاب به صفر و زیر صفر رسید.
فریمان با کمینه دمای هوای شش درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای 21 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند. همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت از تایباد، جغتای و چناران با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.