امیرسرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی روز سه شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی روسا و مسئولان فرهنگی و روابط عمومی یگانهای عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش مستقر در مشهد، طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: برپایی نمایشگاههای مختلف، اجرای رزمایش و تولید مستند از جمله برنامه های ارتش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته که نیاز به بیان و بازخوانی دارند. مرور دستاوردها و بازخوانی آنها ضروری است چون در غیر این صورت مرور زمان باعث فراموشی آنها می شود.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در طول دوران انقلاب اسلامی همیشه همراه مردم و مدافع نظام بوده و نیازمند است تا دستاوردهایش چهل ساله اش در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع همه مردم برسد.
وی افزود: نقش مجموعه نیروهای مسلح و ارتش در ایجاد امنیت، دور کردن شرارتهای دشمنان و انجام صدها طرح خودکفایی مواردی هستند که نیاز به بازگویی و بازخوانی دارند و چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای این کار است.
نشست هم اندیشی روسا، مسئولان فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مشهد به مدت یک روز برگزار شد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.