یحیی گلمحمدی جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار با تیم ماشین سازی تبریز در مشهد افزود: توقف بازی به دلیل خوابیدن بازیکنان توسط داور بی مورد بود ، این داور سه بار در لیگ سوت زده که 2 بار آن بازی ناتمام مانده است.
وی اظهار داشت: چرا داوری که از هفته هفتم ممنوع بوده و مشکل دارد برای این بازی مهم انتخاب می شود، از باشگاه می خواهیم این موضوع را پیگیری کند.
وی گفت: ما جزو تیم های بزرگ و پایتخت نشین نیستیم اما این انتخاب درست نیست ، با انتخاب این داور می خواهند برای ما مشکل درست کنند ، داور با سوتهای بی مورد همه را عصبانی کرد.
گلمحمدی افزود: افرادی نمی خواهند ما را در صدر جدول لیگ برتر ببینند و حاضرند برای رسیدن به این هدف هر کاری بکنند ، از باشگاه و بازیکنان می خواهم در برابر این رفتارها مثل گذشته مقاومت کنند.
وی با بیان اینکه می توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم اظهار داشت :نمایش خوبی در بازی امروز داشتیم و گل زدیم اما در 2 موقعیت کرنر 2 گل خوردیم.
وی همچنین از حضور پرشور و نمایش باشکوه هواداران در استادیوم ورزشی امام رضا (ع) تشکر کرد.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز هم در این نشست با اشاره به درگیری پس از بازی بین بازیکنان 2 تیم گفت: مشهد شهر من است وقتی توهین می شود و بازیکنم رفتار توهین آمیز می کند من چکار کنم؟ سابقه و رفتار من با این رفتارهای غلط و بی اخلاقی کاملا مشخص است.
محمد رضا مهاجری افزود: اینک همه تحت فشار هستیم اما حسین کنعانی زادگان باید خود را اصلاح کند، البته این جو روانی باید بگذرد تا همه مسائل روشن گردد.
وی اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که مقابل بهترین تیم لیگ فوتبال ایران و با حضور 20 هزار تماشاچی به نتیجه تساوی دست یافتیم و به هر 2 تیم افتخار می کنم.
وی گفت: تنها بازی که در این فصل گل تاکتیکی خوردیم بازی امروز بود ، معتقدم تیم پدیده تاکتیکی ترین تیم ایران است و به همه دست اندرکاران این تیم تبریک می گویم.
با تساوی 2 بر 2 تیم های پدیده و ماشین سازی، تیم پدیده خراسان با 30 امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان دوباره به صدر جدول لیگ برتر فوتبال دست یافت هرچند تداوم این صدرنشینی به بازی روز یکشنبه 18 آذر سپاهان و پرسپولیس در اصفهان بستگی دارد.
تیم ماشین سازی تبریز نیز با 14 امتیاز در جایگاه دوازدهمی لیگ برتر قرار گرفت.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.