حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی روز پنجشنبه در گرهمایی روسای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور در مشهد افزود: همه در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم و این امانتی در دست ما است لذا نباید با نقد غیرمنصفانه به درخت تنومند انقلاب اسلامی ضربه بزنیم.
وی ادامه داد: نهادهای انقلابی باید مضاعف کار کنند. گاهی اوقات خود جامعه دینی نیز در ردیف منتقدان قرار می گیرد. نقد خوب است اما باید سازنده باشد.
دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گفت: دشمن به جناحها و گرایشهای سیاسی کاری ندارد بلکه می خواهد درخت تنومند انقلاب اسلامی را از ریشه قطع کند لذا در مقام اجرا باید درخت انقلاب با تمام قوت حفظ شود.
وی افزود: جامعه را نظام اداره می کند لذا اختلال در نظام همه را نابود خواهد کرد. نبوغ برای نظام سازی خوب است اما برای اداره نظام کارایی ندارد.
حجت الاسلام ارزانی در ادامه همچنین اظهارداشت: در حوزه مساجد مهمترین امر 'انگیزه الهی' است که با این انگیزه خیلی از کارها پیش می رود.
وی به عضویت 920 هزار نفر در 22 هزار و 127 کانون فرهنگی مساجد در سطح کشور ااره و بیان کرد: در ستاد کانونهای مساجد با تمام قوا سعی می کنیم اقدامات لازم برای پیشبرد اهداف عملیاتی شود.
گردهمایی مسئولان دبیرخانه های کانونهای فرهنگی مساجد کشور به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.