به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از دستاوردهای تجهیزاتی حوزه های مختلف تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی در مشهد افزود:
تحرک و چابکی از ویژگی های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است که در این زمینه فرماندهی کل قوا بر ارتقای تحرک و کارآمدی تاکید دارند.
وی اظهار داشت: تلاش کردیم با توانمندی متخصصان داخلی، جهاد خودکفایی و همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح های خود را روزآمد کنیم.
وی گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل مهم ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که با اجرای این سه اصل به اهداف ترسیم شده دست یابیم.
سرتیپ حیدری با بیان اینکه ارتقای آمادگی رزمی و بهبود وضع معیشتی از جمله اوامر فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب بنده بود، افزود: در این مسیر تاکنون نیروی زمینی ارتش گام های موثری را با حمایت های فرمانده محترم کل ارتش برداشته است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح زینت بخش کشور هستند، اظهار داشت: ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان از برنامه های در حال اجرای ارتش جمهوری اسلامی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سفر خود به مشهد دیدارهای جداگانه با خانواده های معظم شهدا و دیدارهای چهره به چهره با تمام کارکنان تیپ 377 داشت.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.