هادی بختیاری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'شب ادبیات زنان، شبهای نمایشنامه خوانی، شب ادبیات نمایشی، شب هویت و تاریخ شفاهی' از ویژه برنامه های شبهای فرهنگ و کتاب هستند که با حضور متخصصان و صاحبنظران برپا شده اند.
وی 'اجرای موسیقی عرفانی و دف نوازی، قصه خوانی برای کودکان، خوانش و چالش دسته جمعی کتاب بازها، نمایشنامه خوانی و تئاتر عروسکی' را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در چارچوب نمایشگاه کتاب مشهد اعلام و بیان کرد: این برنامه های فرهنگی با هدف جذب عموم شهروندان به مطالعه و کتاب برنامه ریزی و اجرا شده اند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: نقد و بررسی آثار مکتوب مطرح با حضور نویسندگان آنها، جشن امضای کتاب و نمایش فیلمهای مستند ماندگار شهری هم از دیگر برنامه های غرفه این سازمان در نمایشگاه کتاب مشهد هستند.
وی توسعه فرهنگی را از مهمترین شاخصه های توسعه جامعه ذکر و بیان کرد: بر این مبنا باید از هر فرصتی برای ترغیب اعضای جامعه به کتاب و کتابخوانی استفاده کرد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با حضور 700 ناشر در قالب 800 غرفه در حال برگزاری است. در این نمایشگاه 150 هزار عنوان کتاب داخلی و 29 هزار عنوان کتاب از 20 ناشر و 80 نمایندگی خارجی در گستره 20 هزار مترمربع عرضه شده است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد دوم تا هشتم آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌ المللی مشهد برای بازدید عموم مردم دایر است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.