سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری سه شنبه شب در همایش ارکان تربیتی شجره طیبه صالحین در مشهد افزود: 2 شاخص جرات و جسارت باید در بسیج و بسیجی تقویت شود.
وی اظهار داشت: بسیج بن بست ندارد و نباید ابلاغ محور و توام با سیاست تحکمی باشد بلکه همچنان خودجوش باید ابتکار عمل در همه عرصه ها را حفظ کند.
وی با بیان اینکه خودجوش بودن بسیج در همه عرصه ها از جمله ویژگی های آن است گفت: این یک ظرفیت عمده است که در همه عرصه ها می تواند نقش آفرین و اثرگذار باشد.
سردار نظری با اشاره به اجرای برنامه های تربیتی شجره صالحین در بسیج افزود: 10 سال است که ماموریت تربیتی صالحین دنبال می شود، سیاست کلی و فعالیت صالحین در این عرصه همچنان باید رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: این چهل سال همیشه توام با تقابل کفر و استکبار بوده است و دشمنان با تمام توان بدنبال از بین بردن نظام اسلامی بوده اند لذا در شرایط کنونی نیاز است که دستاوردهای انقلاب برای مردم بیش از پیش تبیین و تشریح شود.

* گفتمان سازی دستاوردهای انقلاب
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم در باره همایش مزبور به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این همایش گفتمان سازی دستاوردهای انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا و تبیین نقش بسیج در تداوم انقلاب است.
حجت الاسلام حمید حمیدی فر افزود: در این همایش 300 نفر از سرگروه ها، سرمربیان، مربیان و استاد یاران صالحین از 12 ناحیه مقاومت بسیج شهر مشهد در بخش مردان و 300 نفر نیز در بخش بانوان شرکت کردند.
طرح صالحین، با هدف تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع در مساجد و پایگاه ‌های بسیج برگزار می‌ شود و در آن گروه‌ های جوان و نوجوان در حلقه های 15 تا 20 نفره با سرمربی و مربیان خود تبادل نظر و گفت و گو می کنند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.