رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در این همایش گفت: 25 طرح با عنوان 'لبیک' در حمایت از کارکنان و پرسنل نیروی زمینی ارتش در حال اجرا است که طرح شانزدهم در تکریم و تعظیم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می باشد.
سرهنگ ابراهیم پاشا پور افزود: نیروی زمینی ارتش 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
وی گفت: پرسنل کادر و پایور بطور میانگین پنج سال و سربازان این نیرو 20 ماه را در جبهه حق علیه باطل به دفاع از کشور پرداختند. این فداکاریها در تاریخ ثبت شده است و از بین رفتنی نیست.

* فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از عاشوراست
جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حاکم بر کشور برگرفته از مکتب اباعبدالله (ع) است.
امیر سرتیپ دوم ستاد مجید زارع افزود: با وجود ناامنیهای فراوان در کشورهای اطراف ایران اسلامی، با وجود نیروهای مسلح توانمند، ملت دلاور و فرهنگ عاشورایی کشور ما از امنیت باثبات برخوردار است.
وی اظهار داشت: امنیت این کشور بخاطر مجاهدتهای شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما همیشه قدردان این فداکاری هستیم.
در پایان این همایش شماری از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ارتش قدردانی شدند. 100 نفر از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیروی زمینی ارتش به میزبانی قرارگاه شمال شرق این نیرو از دیروز به مشهد مشرف شده و تا روز 23 آبان در این شهر حضور دارند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.