سرهنگ محمد بوستانی روز پنجشنبه در حاشیه آیین عزاداری سالگرد شهادت امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به این ترتیب در مجموع 10 هزار و 500 پلیس افتخاری، همیار پلیس و نگهبان محله طی دهه آخر ماه صفر امسال در تامین امنیت مجاوران و زائران در مشهد و سطح استان خراسان رضوی بکار گرفته شدند.
وی ادامه داد: در مجموع پلیس رضوی در این ایام با اجرای طرحهای گسترده تمام توان و ظرفیت خود را برای تامین امنیت زائران و مجاوران در کلانشهر مشهد و استان خراسان رضوی بکار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین با تلاش پلیس راه آهن و فرودگاه نظارتهای کافی در حوزه سفرهای ریلی و هوایی نیز صورت گرفته است.

* یگان ویژه
فرمانده یگان ویژه پلیس خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: گروههای یگان ویژه انتظامی این استان به منظور تامین امنیت زائران و مجاوران طی دهه پایانی ماه صفر در 12 نقطه اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مستقر شدند.
سرهنگ علیرضا شریفی افزود: با اجرای تمهیدات گسترده پلیسی نظم و امنیت جمعیت میلیونی سوگواران این ایام به بهترین نحو تامین شد و در این چارچوب تاکنون هیچ مورد ناامنی گزارش نشده است.
افزن بر سه میلیون زائر در ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر امسال وارد مشهد شده اند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.