محمد هادی ضیایی مهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد قطار برای شهرستان های سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای با ظرفیت 38 هزار و 900 نفر به صورت رفت و برگشت می باشد.
وی به تعداد بسیار سفرهای بازگشت زائران از مشهد پس از سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: تمام درخواست های رسیده از کاروان های زائرین پیاده در داخل استان برای برگشت آنان اجابت شده و زمینه بازگشت این زائرین پیاده از طریق خطوط ریلی به شهرستانهای مجاور راه آهن فراهم شده است.
وی گفت: از 9 تا 19 آبان ماه جاری علاوه بر ظرفیت جاری و روزانه 77 رام قطار با ظرفیت 35 هزار مسافر، 26 رام قطار فوق العاده برون استانی از تهران، تبریز و زنجان با ظرفیت 13 هزار و 500 نفر به صورت رفت و برگشت به مشهد مقدس راه اندازی شده است.
ضیایی مهر با تاکید بر افزایش نیافتن قیمت بلیت قطار در این ایام افزود: طی دهه آخر ماه صفر بیش از 400 هزار مسافر و زائر حضرت امام رضا (ع) از 28 شهر با 890 رام قطار در مسیرهای منتهی به مشهد جابه جا خواهند شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش دارد.
از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری یک میلیون و 738 هزار و 577 مسافر به مشهد سفر کرده اند که 129 هزار و 888 نفر آنان قطار را برای این منظور برگزیده اند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.