مسعود مهدی زاده مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 650 واحد در شهرک صنعتی توس، 100 واحد در شهرک صنعتی کاویان و 150 واحد در شهرک صنعتی چناران قرار دارند.
وی اظهار داشت: رعایت اصول ایمنی و استاندارد از مهمترین و حیاتی ترین نیازهای فعالیت تولیدی و اقتصادی است.
وی گفت: دوره های ایمنی و بهداشت برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی برگزار می شود تا صاحبان آنها نسبت به اخذ شناسنامه ایمنی و بهداشت محیط زیست و انرژی تمایل بیشتری پیدا کنند.
مهدی زاده مقدم با اشاره به وجود هشت تصفیه خانه فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با ظرفیت تصفیه 14 هزار مترمکعب در شبانه روز افزود: ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر مشهد 45 درصد پیشرفت اجرایی دارد و هم اکنون ظرفیت این تصفیه خانه هزار متر مکعب در شبانه روز است که با تکمیل این طرح ظرفیت فاضلاب ورودی به سه هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.
وی با اشاره به ایجاد هشت هکتار فضای سبز تا پایان سال جاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: رشد و توسعه فضای سبز موجب پویایی و نشاط در بخش تولید و حفظ محیط زیست می شود.
وی گفت: تاکنون 850 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده است.
45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد 38 مورد فعال هستند.
2 هزار و 424 واحد صنعتی با اشتغال 74 هزار و 966 نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند که معادل 9.2 درصد اشتغال کشور و 40 درصد صنایع استان است.
7489/6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.