یحیی قاینی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی به ویژه دمای شبانه طی روزهای آینده روند کاهشی خواهد داشت.
وی ادامه داد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد 9 درجه سلسیوس پیش بینی شده که روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به 11 و هشت درجه می رسد. کمینه دیشب دمای هوای مشهد پنج درجه سلسیوس بود که به تدریج کاهش یافته و برای روز شنبه آتی دو درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: بارشهای باران که از روزهای ابتدایی هفته جاری در استان آغاز شده تا اواخر وقت امشب در نواحی جنوبی و شرقی ادامه دارد.
وی افزود: 16 شهرستان خراسان رضوی از دیشب تاکنون شاهد بارش باران بوده اند. در این مدت بیشترین حجم بارش از شهرستانهای بجستان و کاشمر به ترتیب با 13 و هشت میلیمتر گزارش شده است. همچنین طی این مدت در مشهد سه میلیمتر باران بارید.
قاینی پور گفت: پدیده مه همراه با کاهش دید طی ساعات شب و بامداد تا پایان هفته جاری در برخی از مناطق خراسان رضوی به ویژه جاده های کوهستانی رخ می دهد.
فریمان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای 17 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.