مسئول کمیته مسابقات هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی روز شنبه در پایان این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: 50 بانوی جودوکار از گلبهار، چناران، فریمان، سبزوار، نیشابور و باشگاههای شهید چمران، باهنر، آستان قدس و کارگران مشهد در رده سنی بزرگسالان در این چارچوب رقابت کردند.
محبوبه پراکنده افزود: در زون منهای 48 کیلوگرم زهرا جامعی و زهرا کرمی به ترتیب به مقامهای اول و دوم این مسابقات رسیدند.
وی ادامه داد: در وزن منهای 52 کیلوگرم نیز فاطمه مرادی با برتری مقابل سمیرا قاسم آبادی در دیدار فینال به مقام نخست این وزن رسید و رقیه محمودآبادی با پیروزی مقابل الهام حسینی در دیدار نهایی مقام نخست وزن منهای 58 کیلوگرم را کسب کرد.
او گفت: در وزن منهای 63 کیلوگرم نیز محدثه سبحانیان و فاطمه دلیر به ترتیب اول و دوم شدند، فاطمه بازوبندی و ساراددلیری نیز مقامهای اول و دوم وزن منهای 70 کیلوگرم را کسب کردند.
مسئول کمیته مسابقات بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی افزود: زیبا عباسپور و فریبا عاقل در وزن منهای 78 کیلوگرم، سارا آقایی و شقایق اکبری در وزن مثبت 78 کیلوگرم به ترتیب اول و دوم شدند.
وی ادامه داد: برگزیدگان به اردوی تیم منتخب جودو بزرگسالان استان برای شرکت در رقابتهای کشور راه یافتند. این رقابتها بر اساس آخرین قوانین داوری و فنی فدراسیون جهانی با حجاب مصوب، لباس، جوراب و کلاه برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی تماشاچیان و خانواده ها همراه بود.
خراسان رضوی پنج هزار ورزشکار در رشته های جودو و کوراش دارد که هزار نفرشان زن هستند. 90 زن در این استان به صورت حرفه ای در رشته جودو و کوراش فعال هستند که هشت نفر آنان در تیم ملی حضور دارند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.