دکتر شاهپور بدیعی روز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز بکار کلینیک ویژه منطقه سیدی مشهد افزود: تلاش می شود با ایجاد کلینیک های ویژه در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر علاوه بر کاهش بار پذیرش بیماران در بیمارستانهای مناطق مرکزی، ساکنان این محلات نیز از مزایای آن برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: کلینیک های ویژه با هدف ارائه خدمات به مردم محل و آبادی های اطراف راه اندازی می شود و در آینده نزدیک بخشی از تخت های بیمارستانهای اصلی شهر به بیماران این کلینیک ها اختصاص می یابد یا بخش بستری نیز در کلینیک های مزبور در نظر گرفته می شود.
مسئول راه اندازی کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در به خبرنگار ایرنا گفت: کلینیک منطقه سیدی مشهد در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با سه هزار و 600 متر مربع زیربنا در سه طبقه با هزینه 70 میلیارد ریال در زمین اهدایی یک خیر سلامت احداث شده است.
محمد تقی محمدزاده عطار افزود: این کلینیک با امکانات درمانگاه عمومی شامل تزریقات، پانسمان، نوار قلب و پزشکان متخصص در رشته های جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، قلب و عروق، ارتوپدی، روانپزشکی، ارولوژی، نورولوژی، طب سنتی و پزشک عمومی آماده پذیرش بیماران با تعرفه دولتی و طرف قرارداد با تمام بیمه های کشور است.
تا پایان سال جاری چهار کلینیک دیگر نیز در مناطق مختلف شهر مشهد و هفت کلینیک در شهر های کاشمر، قوچان، بردسکن، تایباد، سرخس، خواف و گلبهار به بهره برداری می رسد.
منطقه سیدی با حدود 300 هزار نفر جمعیت در حاشیه شرق مشهد واقع است.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.