فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ پاسدار ابراهیم قربانزاده گزارش داد: در بازرسی این انبارها لوازم خانگی شامل هزار و 473 عدد کولر گازی و نیز 819 قطعه لوازم یدکی و 9 تن و 100 کیلوگرم سویا احتکار شده کشف شد.
وی گفت: ارزش کالاهای مکشوفه 34 میلیارد و 465 میلیون ریال برآورد و در این زمینه 11 سودجو دستگیر شدند.
70 انبار کالای مظنون به احتکار طی نیمه نخست امسال در این استان کشف و برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

* هشدار پلیس فتا به زائران اربعین
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز به زائران اربعین در خصوص کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: اینترنت به عنوان مهمترین رسانه عصر جدید به دلیل ویژگیهایی همچون گمنامی، هویت پنهان افراد و نامحدود بودن مرز جغرافیایی فرصتهای جدیدی مجرمان فراهم کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده است. زائران اربعین حسینی هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی نکات امنیتی را رعایت و حتی الامکان از مکانهای ارائه خدمات رایانه ای عمومی و رایگان و یا نت سرا برای ثبت نام و پرداخت اینترنتی هزینه ها استفاده نکنند.
او با تاکید بر اینکه زائرن پیاده اربعین از طریق سامانه سماح نسبت به نام نویسی اقدام کنند گفت: افراد باید از ذخیره اطلاعات مهم بانکی بر روی حافظه‌های تجهیزات هوشمند که در طول مسیر همراهشان است بپرهیزند و اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.