به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی، قاسم تقی زاده خامسی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر افزود: جشنواره ابوذر در دومین دوره برگزاری خود عملکرد خارج از انتظارات به جا گذاشت، لذا با توجه به ظرفیت ‌های موجود در مشهد و استان این جشنواره باید از سطح استانی به سطح ملی ارتقا یابد.
وی با تاکید بر حمایت از جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: مشهد با سرعت به سوی ملی شدن در حرکت است که باید از این ظرفیت به‌ خوبی بهره گرفت.
وی به سابقه دیرینه فرهنگ و هنر در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: مشهد همواره مهد فرهنگ و هنر بوده اما امروز این ظرفیت مغفول مانده است.
تقی زاده خامسی افزود: فرهنگ و هنر چهره ‌ای سیاسی دارند اما این چهره در قالب سیاست عامه است، اگر سیاست به ‌صورت جناحی وارد فرهنگ و هنر شد، ظرفیت ‌های فرهنگی در رقابت‌ ها و چالش ‌های سیاسی از بین می ‌رود.
دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر نیز در این دیدار گفت: جشنواره ابوذر یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌ های رسانه ‌ای است و دغدغه همه مسئولان این است که امسال هم این جشنواره هر چه بهتر برگزار شود.
عباس محمدیان افزود: کیفیت آثار شرکت کننده در این جشنواره بسیار مطلوب است و پارسال نیز آثاری که در این جشنواره شرکت کردند در سطح کشور هم حرفی برای گفتن داشتند و تلاش شده است که کیفیت آثار همچنان روند رو به رشد داشته باشد.
وی اظهار داشت: موضوعات اصلی این جشنواره دستاورد‌های انقلاب، تولید و حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ شهروندی و فرهنگ رضوی است که امیدواریم امسال نیز همانند سال ‌های گذشته شاهد حضور و ظهور استعداد‌های خوبی در این جشنواره باشیم.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.