مجتبی شاکری روز دوشنبه در نشست شورای فرعی مدیریت راهبردی پدافند غیر عامل شهرستان خلیل آباد افزود: هر دستگاه اجرایی برای استحکام بخشی و ایمن سازی زیرساخت های مجموعه خود باید برنامه داشته باشد و با اجرای پدافند غیرعامل برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به زیر ساخت های خود برنامه ریزی کند.
وی با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی ‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی در عرصه های مختلف دارد اظهار داشت: لازمه کار مدیریت در همه حوزه ها همراهی مردم است و آگاهی بخشی و آموزش باید در دستور کار قرار گیرد زیرا پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است.
وی با بیان اینکه این شهرستان پارسال در اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل رتبه اول استان را کسب کرد گفت: نصب دوربین های مدار بسته در محیط های کاری ادارات و اماکن عمومی نوعی پدافند غیرعامل محسوب می شود که باید مورد توجه باشد.
شاکری جلب مشارکت مردم در پدافند غیر عامل و برگزاری کارگاه های آموزشی را ضروری دانست و افزود: با برنامه ‌ریزی و برگزاری دوره های آموزشی می توان با کاهش خسارات در مواقع بحران‌ و حوادث غیر مترقبه مردم را از مزایای پدافند غیر عامل بهره مند نمود.
خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.