سردار یعقوبعلی نظری جمعه شب در سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید یوسف کلاهدوز و گرامیداشت 73 شهید منطقه یک قوچان افزود: امروز افتخار استقلال علمی، دفاعی و فرهنگی از آن مردم ایران شده است. در این نبرد اقتصادی دشمن می‌خواهد ما را تهدید کند و عملیات روانی و تحریم را به وجود آورد اما با تحمل و استقامت مردم و تلاش مسئولان می ‌توان از آن عبور کرد.
وی ادامه داد: گرفتاریها وجود دارند و مشکلات هست اما به دنبال هر سختی گشایش و آسانی است، به ‌زودی قدرت اقتصادی همراه با استقامت حاصل می‌شود. امروز در یک نبرد سخت با استکبار قرار داریم و آمریکا قدرت رویارویی با سربازان این میهن را ندارد. آمریکاییها امروز در مقابل انقلاب زمینگیر شده ‌اند و قدرت استفاده از امکانات خود را نداشته و جرئت ایستادگی در برابر سربازان جبهه انقلاب اسلامی را ندارند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امروز یقه آمریکاییها توسط خودشان گرفته‌ شده و دنیا از یاوه ‌گوییهای آمریکا حمایت نمی ‌کند. اگر روزی آمریکا در شورای امنیت اقتدار سیاسی داشت امروز کسی به آن توجه نمی ‌کند چون می ‌داند حرفهایش بی ‌ربط است.
وی افزود: شهدا برای هدفی بسیار مهم به شهادت رسیده‌اند که یادآوری این مهم سازنده بوده و نباید از آن غفلت کرد. شهدا جان خود را برای اسلام، معنویت، ارزشها، پیاده ‌سازی قانون الهی و حفظ نظام اسلامی اهدا کردند که حفظ نظام بر اساس این اهداف محقق شده است.
سردار نظری ادامه داد: سطح و تراز شهدا نباید پایین آید چون برای اهداف عالیه به شهادت رسیده‌اند و محدود به زمان خود نیستند. شهید به آینده تعلق دارد، شهدای کربلا نیز تنها متعلق به صدر اسلام نیستند بلکه به همه دوره ‌ها تعلق دارند. باید بتوانیم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته تا مسیر را پیدا کنیم، زنده ‌بودن راه شهدا، ثبت و استمرار شهادت اهمیت بسیاری دارد.
وی گفت: پیمودن راه شهدا با تقدیم سرمایه زندگی و حیات طبیعی ادامه دارد که عصبانیت استکبار از نظام جمهوری اسلامی ایران هم به خاطر همین جوانان است چون همچنان در مسیر شهادت قرار دارند. دشمن با تهاجم فرهنگی می‌ خواهد جوانان را از شهادت و اعتقادات بازدارد اما جوانان ما در مسیر امام حسین(ع) قرار دارند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی افزود: امروز دستاوردهای انقلاب و مردم فوق‌العاده بوده که دشمن می ‌خواهد آن را بد جلوه داده و این دستاوردها را به خاک بزند و فقط مشکلات و گرفتاریها را بزرگ جلوه دهد. امروز در نتیجه شهادت ‌طلبی و پیمودن این راه استقلال شرافت و عزت برای ایران حاصل‌ شده، امروز به برکت تلاش، اعتقاد به ‌نظام اسلامی و ارتباط با ولایت، عزتمند و مستقل هستیم، استقلال علمی، دفاعی و امنیتی داریم.
قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.