کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در دیدار با مدیرکل این نهاد در مشهد گزارش داد: مهمترین کار در این نهاد خدمت کردن به نیازمندان و رفع مشکلات آنها است که خداوند زمینه و شرایط آن را فقط برای کارکنان کمیته امداد فراهم آورده است. در بحران اقتصادی کنونی که بیشترین فشار را اقشار ضعیف متحمل می شوند باید رسیدگی مناسب و به جا به جامعه صورت گیرد.
وی ادامه داد: فقر زمینه ساز عدم آرامش روحی و روانی در افراد است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در مواجهه با فقرا و نیازمندان که در شرایط سختی قرار دارند باید با سعه صدر بیشتری ارائه خدمت کرد.
این نماینده مجلس گفت: وضعیت فقر در سراسر کشور به صورت یکنواخت در حال حرکت است. وضعیت مشهد با سایر شهرها و استانهای کشور تفاوتی ندارد فقط وجه تمایز آن با سایر نقاط در زائرپذیری است که علاوه بر مجاوران باید به زائران نیز خدمات ارائه شود.
وی افزود: برنامه مجلس شورای اسلامی در شرایط اقتصادی کنونی تصویب لایحه ای مبنی بر حمایت از مددجویان دستگاههای خدماتی و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی است. اینجانب نیز دو طرح ساماندهی مراکز خیریه با هدف حمایت از افراد نیازمند را در قالب یک مرکز و حمایت از افراد بیشتر ارائه داده ام.
200 هزار خانوار با حدود نیم میلیون نفر جمعیت زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در خراسان رضوی قرار دارند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.