به گزارش ایرنا، رئیس هیات پرورش اندام تربت حیدریه در این مراسم گفت: در این رقابت ها 12 تیم حضور داشتند که بلوچ زاده در وزن 67 کیلوگرم بزرگسالان با 17 نفر رقابت کرد و در بخش ددلیفت با مهار وزنه 230 کیلو و در بخش اسکوات با رکورد 180 کیلوگرم نشان طلای این رقابت ها را بر گردن آویخت و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.
عباس روحانی افزود: در این رقابت ها بیش از 300 ورزشکار در رده های سنی مختلف به رقابت پرداختند و تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی محسن استخری پس از کشورهای گرجستان و قزاقستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ورزشکارانی از کشورهای ایران، گرجستان، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، روسیه، آذربایجان، یونان، بلاروس و ترکیه از 15 تا 19 شهریور ماه جاری در 10 وزن در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
علی رستمی فرماندار تربت حیدریه نیز در این مراسم از مسئولان حوزه ورزش و جوانان این شهرستان خواست به منظور حمایت از ورزش قهرمانی هر چه سریعتر مجمع حامیان مالی حوزه ورزش شهرستان را ایجاد کنند.
هم اکنون 32 باشگاه ورزشی در شهرستان تربت حیدریه فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.