به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی قشم ایر در پی انتشار خبر توقف همکاری فرودگاه مشهد با این شرکت عنوان کرد: پرواز شماره 2217 شرکت هواپیمایی قشم ایر رد 18 شهریور ماه به علت نقص فنی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) زمین گیر شد و تیم فنی این شرکت اقدام به بررسی نقص فنی کردند.
در این جوابیه آمده است: پرواز جایگزینی که برای انجام این پرواز درنظر گرفته شده بود می بایست از فرودگاه نجف به مشهد اعزام می شد که به دلیل بروز مشکلات و نبود امکانات مناسب هندلینگ در فرودگاه نجف این پرواز با تاخیر انجام شد.
جوابیه مزبور می افزاید: به منظور حفظ ایمنی مسافران و رعایت استانداردهای بین المللی، با هماهنگی نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه مشهد و با توجه به اتمام زمان مجاز عملیات پروازی، باید کروی پروازی جدید جایگزین می شد که این اقدام نیز انجام شد.
در این جوابیه در باره اسکان مسافران در هتل نیز آمده است: مسئولان ایستگاه قشم ایر در فرودگاه مشهد با هتل های موجود در شهر تماس گرفتند ولی امکان اسکان 300 مسافر عرب زبان در یک هتل امکانپذیر نبود که با توجه به ابراز تمایل مسافران برای استقرار در فرودگاه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت تمام مسافران توسط این شرکت به جایگاه اختصاصی مسافران ویژه فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد منتقل و پذیرایی شدند.
براساس این جوابیه، پرواز مزبور ساعت 10 و 15 دقیقه امروز به مقصد نجف انجام شد.
جوابیه مزبور افزوده است: مسئولیت تصمیم گیری در باره کارکنان شرکت هواپیمایی قشم ایر در تمام ایستگاه ها بر عهده این شرکت است و در صورت بروز مشکل مسئولان مربوطه طبق قانون سازمان هواپیمایی کشوری و با هماهنگی مراجع ذیصلاح قانونی به موضوع رسیدگی می کنند و ارگان دیگری حق مداخله و اظهار نظر ندارد.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی امروز طی خبری اعلام کرد: از ادامه کار رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه مشهد به دلیل رعایت نشدن حقوق مسافران پرواز مشهد - نجف که بیش از ٢٠ ساعت تاخیر داشت، جلوگیری شده است.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.