قاسمعلی خدابنده پنجشنبه شب در مراسم امضای تفاهم نامه مزبور افزود: این تفاهم نامه در راستای اجرای ماده 19 آیین ‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش ‌آموزان مدارس مصوب هیات دولت و دستورالعمل اجرایی و به منظور توسعه تعاملات و گسترش همکاری ها به امضا رسید.
وی اظهار داشت: ارتقا و گسترش همکاری بین بانک و اداره کل آموزش و پرورش در قبال تمرکز حساب های  سرویس مدارس، کارگزاران، رانندگان و ذینفعان مربوطه نزد بانک و ارائه خدمات بانکی در چارچوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موضوع این تفاهم نامه است.
وی گفت: بانک طرف قرارداد نیز خدمات مربوطه را با کیفیت مطلوب و سرعت مناسب به درخواست اداره کل آموزش و پرورش مطابق با قوانین و مقررات و دستورالعمل های پولی و بانکی نظام بانکی کشور و با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا ارائه می نماید.
خدابنده افزود: طراحی نرم افزار مربوط به واریز هزینه سرویس مدارس به گونه ای است که امکان احصای مبلغ واریزی متعلق به مدرسه و دانش آموز وجود دارد و دانش آموزانی که اقساط هزینه سرویس را پرداخت ننموده اند نیز مشخص می شوند.
وی اظهار داشت: افتتاح حساب یکپارچه سرویس مدارس موجب شفافیت و نظم دهی به فعالیت این بخش در حوزه مدارس می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود بیش از هفت هزار سرویس مدرسه در این استان فعال شده و حدود 14 هزار دانش آموز استان از این خدمات استفاده کنند.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.