حمیدرضا کریم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 16 هزار و 615 پرونده تخلف نیز در اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تشکیل شد.
وی اظهار داشت: 13 هزار و 164 فقره از پرونده های وارده مربوط به تخلفات حوزه کالا و خدمات است. در این مدت 14 هزار و 162 پرونده نیز در این بخش مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: دو هزار و 171 فقره از پرونده های وارده مربوط به بخش بهداشت و درمان است. دو هزار و 489 پرونده نیز در این بخش رسیدگی و مختومه شده است.
وی هزار و 280 فقره از پرونده های ورودی ظرف پنج ماهه امسال را مربوط به قاچاق کالا و ارز اعلام و بیان کرد: طی این مدت هزار و 345 پرونده در این حوزه مختومه شد.
وی اظهار داشت: خراسان رضوی در سرعت رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی دارای رتبه نخست در کشور است و عملکرد بالاتر از شاخص کشوری دارد.
اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان در 14 شهرستان این استان اداره مستقل دارد. بر این اساس در هر اداره یک شعبه و در شهرستانهای تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور دو شعبه صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارد. حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات امور اقتصادی در بخشهای دولتی و غیردولتی، تخلفات بهداشت، دارو و درمان و رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز است.
7505/6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.