به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در مراسم جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی افزود: محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر نیز نشات گرفته از الگوگیری آنان از حضرت امام علی (ع) و خدمتگزاری خالصانه به مردم و ولایتمداری آنان بود.
وی اظهار داشت: مدیران اگر با هدف قرب الهی و خالصانه برای مردم تلاش کنند، عمل و کردار آنان در نزد پروردگار متعال ثبت خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ولایی بودن به معنای اطاعت از امر خدا و دستورات الهی در جامعه است و بزرگترین نعمت برای این کشور نظام ولایی است.
وی افزود: قدر دانستن این نعمت آن است که گفتمان امام و رهبری در جامعه جاری شود و در این میان قبل از هرکس مسئولان و مدیران وظیفه اجرای این رهنمودها را دارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در حکومت علوی نباید مسئولان زندگی اشرافی داشته باشند.
وی گفت: تبعیض، فساد و فقر به هیچ عنوان زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست لذا گفتمان امام و رهبری باید در جامعه اجرا شود تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.
وی افزود: امروز گمشده عالم، وجود نورانی و آموزه‌ های حضرت امام علی (ع) است زیرا ایشان مظهر عدالت، مروت، مردم داری، اجرای عدل و اوج عبودیت پروردگار متعال بودند و سعادت دنیا و آخرت انسان در گرو عمل به سیره و سخنان انسان ساز امیر مومنان حضرت علی (ع) است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.