بخشدار کوهسرخ در این مراسم گفت: با اجرای تعداد طرح چهار هزار و 964 خانوار از جمعیت 61 هزار نفری این بخش از مزایای آنها بهره مند شدند.
رضا رمضانی ادامه داد: یکی از مهمترین این طرحها اتمام بخشی از عملیات گازرسانی به 23 روستا و بهره مندی 100 درصد جمعیت آنها از این مزیت است. اجرای این طرح گازرسانی با اعتبار 500 میلیارد ریالادامه دارد.
وی گفت: در این چارچوب دو نمازخانه در روستای کوشه و یک غسالخانه در روستای طرق نیز با مشارکت مردم محلی ساخته شد.
بخشدار کوهسرخ همچنین اظهارداشت: ظرف پنج ال اخیر دولت تدبیر و امید توجه خاصی نسبت به مسائل مرتبط با رفاه عمومی در این بخش داشته بطوری که طی این مدت فقط در حوزه دهیاریها 111 طرح عمرانی شامل ساختمان دهیاریها، بازگشایی معابر، ساخت پل، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری اجرا و 80 میلیارد ریال نیز در حوزه تامین آب شرب بخش کوهسرخ هزینه شده است.
وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز مرکز جامع سلامت شهر ریوش و تولا، مرکز سلامت شماره دو ایور، خانه بهداشت شماره دو روستای کریز، خانه بهداشت پائین دره و کوشه نما دایر شده اند. همچنین به منظور مقاومسازی منازل روستایی 80 میلیارد ریال تسهیلات به مردم تسهیلات پرداخت شده است.
بخش کوهسرخ 28 روستا با جمعیت 25 هزار و 14 نفر دارد. مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستا است. 61 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.