به گزارش ایرنا محمد ابراهیم شرکاء روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها شامل 61 طرح تامین برق و احداث شبکه، 54 پروژه ترمیم و اصلاح شبکه و 17پروژه روشنایی معابر است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها 9 هزار و 582 نفر از مردم نقاط شهری خراسان جنوبی در 11شهر استان از مزایای آن برخوردار می شوند.
شرکاء بیان کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از 72 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 67.7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا و 107 دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، همچنین از افتتاح 11پروژه برق رسانی به روستاهای استان با سرمایه گذاری 36 میلیارد و 132 میلیون ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.
وی گفت: این طرح ها شامل برق رسانی به روستاهای شهنه در شهرستان خوسف، جوزان نوکی در بیرجند، گلاب بالا و پایین و مهلوجان در سربیشه، کلاته میرزا وزلیران در درمیان، بوخاب وتل عارف در نهبندان و چاه شهید دادرس و شهید پارسا در فردوس است.
شرکا ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها 108خانوار ساکن در این روستاها از نعمت برق برخوردار شدند.
وی اضافه کرد: برای برق رسانی به روستاهای یاد شده 17.4 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 2.8 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا و هشت دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با پروژه برق رسانی به روستای کلاته میرزا و زلیران بخش مرکزی شهرستان درمیان با اعتبار 3 هزار و 231 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.