به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری زیرکوه در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: این طرح در مساحت 6 هزار متر مربع تا پایان سال جاری تکمیل می شود که جمعیت 10هزار نفری شهر حاجی آباد از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
محمد کریمی افزود: هفته دولت هفته اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های نظام جمهوری اسلامی است بنابراین دستگاه های اجرایی باید نسبت به آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر متواضعانه و خالصانه با تلاش شبانه روزی در دوران کوتاه مدیریت خود در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان گام برداشتند که باید از الگوی مدیریتی آنان بهره‌ ببریم.
سرپرست فرمانداری زیرکوه با بیان اینکه در هفته دولت امسال 78 طرح عمرانی با اعتبار 85 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی افتتاح می شود، اضافه کرد: از این تعداد 70 پروژه روستایی و 12 پروژه شهری است و بیش از 33 هزار نفر از مزایای آن برخوردار می شوند.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی با اعتبار 34 میلیارد ریال نیز در شهرستان آغاز خواهد شد.
غباروبی مزار شهدا گمنام شهر حاجی آباد و برگزاری رژه موتوری از برنامه های مسئولان در دومین روز از هفته دولت در شهرستان زیرکوه بود.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد.
این شهرستان در شمال شرقی خراسان جنوبی قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوی، از جنوب به شهرستان درمیان، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاین محدود شده است.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.