به گزارش ایرنا علی اسماعیلی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری قاینات همراه با معرفی فرماندار این شهرستان افزود: مسئولان در بخش های مختلف با پاسخگویی همراه با انتقادپذیری و بدون ترس به مردم خدمت کنند زیرا مردم محور امنیت هستند و با حضور خود در صحنه ها نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.
وی گفت: دشمن با خروج از برجام و نقض آشکار آن و ایجاد تحریم ها علیه کشورمان، جنگ تمام عیار اقتصادی را شروع کرده که با توکل بر خدا و همدلی مسئولان و همراهی مردم، پیروز میدان خواهیم بود.
معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان تا جایی که بتوانند با تحریک احساسات درصدد ایجاد گسل های قومی و مذهبی، بزرگنمایی مشکلات و ایجاد اختلاف هستند ولی مردم نشان داده اند با هوشیاری و آگاهی در همراهی با نظام تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.
وی تاکید کرد: باید با تمام توان فعال باشیم و اطلاع رسانی با صداقت و شفافیت در دستور کار ما قرار دارد و اگر منفعلانه عمل کنیم، دشمن با ایجاد یأس و نامیدی به دنبال اهداف خود خواهد بود.
اسماعیلی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی گفت: همانگونه که مسئولان سه قوه با وحدت و همدلی و با هدایت مقام معظم رهبری در جهت رفع مشکلات کشور گام برمی دارند، وظیفه مدیران نیز در شرایط کنونی وحدت، هوشیاری و گفت و گوی صادقانه با مردم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و سرپرست فرمانداری قاینات نیز در این نشست گفت: با استفاده از منشور سیاسی دولت تدبیر و امید در این شهرستان در انتخاب افراد نخبه و همراه و همگام با فرماندار برای ارائه خدمات دولت گام برداشتیم.
مشیرالحق عابدی افزود: قاینات اولین شهرستانی بود که در راستای منشور سیاسی دولت تدبیر و امید اقدامات خود را به وزارت کشور ارائه کرد.
وی گفت: ایجاد تابلوی سرمایه گذاری شهرستان، اولویت و تاکید بر تثبیت اشتغال و توسعه متوازن روستایی در دستور کار مدیران در زمان تصدی فرمانداری قاینات بوده است.
امام جمعه قاین هم گفت: حضور شخص استاندار در مراسم معرفی فرمانداران، پشتوانه مستحکم تری برای ارائه خدمات توسط آنان را سبب می شود.
حجت الاسلام علی رحمانی با اشاره به ویژگی سیاستمدار مکتب علوی افزود: واژه سیاست به معنای تدبیر امور جامعه و مدیریت آن است و سیاست به خودی خود زشت و کریه نیست بلکه عملکرد عده ای سیاست باز آن را در اذهان عمومی زشت جلوه می دهد.
وی بیان کرد: حفظ حدود و قوانین الهی، پایبندی به هدف، صراحت و صداقت، آگاه، زمانه شناس و آینده نگر، اعتدال و میانه روی و مشورت از ویژگی های یک سیاستمدار مکتب نبوی و علوی است.
فرماندار جدید قاینات هم در این نشست گفت: مسئولیت وظیفه سنگینی است و باید گرهی از مشکلات مردم باز شود زیرا مردم حق دارند و ما تکلیف و شرط آن هم مدارا با مردم و اهل تعامل بودن و احترام به خرد جمعی است.
محمد کریمی افزود: ایجاد بستر و زمینه برای همه اندیشه ها و اقوام از اهدافم در فرمانداری قاینات است تا حرف همه را بشنویم و بهترین ها را عملیاتی کنیم.
وی توجه به شأن و منزلت مردم را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و گفت: با تکیه بر این نقطه قوت بر مشکلات پیروز شدیم.
فرماندار قاینات تصریح کرد: نقدها باید منصفانه و به دور از تندخویی و مچ گیری باشد تا با خدمات بهتر در راستای حل مشکلات اشتغال، کم آبی، ناهنجاری ها و موارد دیگر با وحدت و انسجام گام برداریم.
در این آیین محمد کریمی با حکم وزیر کشور برای مدت چهار سال به عنوان فرماندار قاینات معرفی و از مشیرالحق عابدی در زمان سرپرستی فرمانداری قدردانی شد.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و 8 دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.