به گزارش ایرنا علی اسماعیلی روز سه شنبه در دیدار اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان افزود: اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی به قدری است که در اصول مختلف قانون اساسی به حوزه این مسائل اشاره شده است.
وی اظهار داشت: در برنامه پنج ساله ای که برای کشور تدوین می شود، مسائل اجتماعی و فرهنگی مورد پیش بینی قرار می گیرد و در تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت همواره مسائل اجتماعی و فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته است.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری سازمان امور اجتماعی کشور تشکیل شده و به این دلیل است که جامعه ایرانی و اسلامی ما از نقش و اهمیت بالا برخوردار است.
وی تصریح کرد: در مقطع کنونی تلاش هایی از جانب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم صورت گرفته است تا فرهنگ ایرانی و اسلامی ما را مقابل یکدیگر قرار دهند و دشمن با استفاده از همه ابزارها مثل وسایل ارتباط جمعی و بنگاه های سخن پراکنی و فضای مجازی تلاش دارد بین فرهنگ ایرانی و اسلامی ما تقابل ایجاد کند.
اسماعیلی اظهار داشت: به مدد هوشیاری مسئولان و سکانداران نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن با شکست مواجه می شود.
وی گفت: در خراسان جنوبی به دلیل وجود مردم ولایتمدار و شهیدپرور که زبانزد خاص و عام از حیث دیانت و نوعدوستی هستند وضعیت فرهنگی و اجتماعی قابل قبولی داریم و حفظ و ارتقای جایگاه فرهنگی مردم استان نیازمند هوشیاری و تلاش بیش از پیش است.
وی از استادان حوزه و دانشگاه درخواست کرد مسئولان را در راه ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی استان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی کمک کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر نظام و دولتی با انتقاد سازنده به رشد و شکوفایی بیشتر می رسد و دولت از نقد و گفت و گو استقبال می کند اما در شرایط کنونی که دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال ایجاد یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران هستند باید با هوشیاری بیشتر و با تاسی از رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری با وحدت ملی بیشتر از این مسیر مانند گذشته به لطف خدا عبور کنیم.
وی همچنین با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود: شهدای رسانه در راه اطلاع رسانی و دفاع از مظلومیت انسان ها شربت شهادت نوشیدند.
اسماعیلی اظهار داشت: یکی از فلسفه های اصلی تشکیل حکومت اسلامی احیای فرهنگ ناب اسلامی در جامعه است و در اصول قانون اساسی به وضوح دیده می شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.