امیرحسین زارع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا لطف خدا و تلاش بی وقفه را علت اصلی موفقیتش دانست و افزود: راهنمایی و پشتیبانی والدین و دبیران مدرسه نقش تاثیرگذاری در کسب این عنوان داشته است.
وی اظهار داشت: درس خواندن را براساس زمانبندی دقیق برنامه ریزی کردم و دانش آموزی که قبل از کنکور براساس برنامه ریزی درس بخواند و پشتکار و تلاش در راه آینده را مدنظر قرار دهد، برنده میدان و موفق خواهد شد.
دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند گفت: زمان بندی قبل از کنکور از هفت تا 9 ساعت در روز شروع شد و در دوران جمع بندی به 11 ساعت رسید به طوری که قسمتی از زندگی ام با کتاب عجین شده بود.
وی که رشته پزشکی دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل مدنظر دارد، ادامه داد: با آشنایی کامل در رشته های پزشکی در آموزش عالی، مسیر تخصص را انتخاب خواهم کرد.
زارع گفت: امیدوارم با کسب تجربه و تخصص بتوانم در آینده نه چندان دور، برای ایران و ایرانی تاثیرگذار باشم.

**دانش آموز و معلم 2 محور موفقیت در کنکور
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم گفت: دانش آموز و معلم 2 محور موفقیت در کنکور هستند که ارتباط گیری درست و به موقع علت اصلی موفقیت هاست.
علی اصغر موسوی کیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک به امیرحسین زارع رتبه هفت کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی افزود: تلاش و کوشش فرهنگیان خراسان جنوبی قابل تقدیر است و باید در راستای ارتقای آن کوشید.
وی بیان کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی در سال های گذشته پس از استان یزد رتبه دوم قبولی در کنکور را کسب کردند که با توجه به قابلیت های آموزشی موجود در این استان امیدواریم این عنوان ارتقا یابد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با قدردانی از دبیران امیرحسین زارعی تصریح کرد: موفقیت راهی جز تلاش بی وقفه ندارد و دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.
امیرحسین زارع دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند در کنکور سراسری 97 موفق به کسب رتبه هفتم در گروه آزمایشی علوم تجربی شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.