محمدرضا قلاسی مود روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها تاکنون با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است و درخواست های زیادی برای استمرار آنها داریم.
وی بیان کرد: برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بیرجند برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه اجرا می شود و یکی از اصلی ترین رویکرد های اجرای این برنامه ها بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، ایجاد شرایط شادی و نشاط و دوری از افسردگی را از اهداف مهم برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: هیچ تبعیضی در اجرای برنامه ها بین مناطق مختلف شهر قائل نیستیم و تلاش می شود به تناسب در همه نقاط شهر برنامه ها اجرا شود.
وی احیای بازی های بومی و محلی و آموزش آن را از دیگر برنامه های امسال برشمرد و افزود: دوره های آموزشی ویژه این بازی ها در شمال شهر بیرجند برگزار می شود.
قلاسی مود بیان کرد: با همکاری هیات های ورزشی نیز برنامه های مشترکی اجرا می شود که استعدادیابی برای مسابقات کشوری در این برنامه ها هدف گذاری شده است.
وی با اشاره به بدهی 500 میلیون تومانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برای اجرای برنامه ها گفت: علیرغم محدودیت مالی تلاش می شود با مشارکت موسسه های خصوصی جشنواره های متعدد برای ایجاد شادی و نشاط در شهر اجرا شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند جشنواره های ویژه کودکان، مسابقات ورزشی و جشن های مناسبتی را از جمله برنامه های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر بیرجند نیز برنامه های ویژه با کیفیت عالی پیش بینی شده که امید است با استقبال پرشور شهروندان مواجه شود.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.