به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این مراسم با تاکید بر تبیین دقیق موضوع این پروژه در استان گفت: باید به مساله آموزش در اجرای این طرح توجه جدی شود.
مجتبی علوی مقدم، کوتاه شدن پروسه پاسخگویی به مردم را مزیت مهم این طرح عنوان کرد و افزود: با اجرای آن نارضایتی مردم که ناشی از ناهماهنگی بین دستگاه هاست رفع می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری یکی از الزامات در ارایه خدمت به مردم است اظهار داشت: مقدمه این امر در کشور فراهم شده ولی هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی فاصله داریم.
علوی مقدم با تاکید بر اینکه راه اندازی سیستم سیماک نباید به اشتغال و معیشت بخشی از جامعه صدمه وارد کند گفت: همکاری دهیاران، شهرداران و فرمانداران در اجرای طرح الزامی است.
وی ادامه داد: دستگاه هایی که استعلام را صادر می کنند و درگیر پروسه های طولانی هستند می توانند از این بستر استفاده کرده تا رضایت مردم جلب شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ابلاغ ضمانت های قانونی اجرای این طرح یادآور شد: با مدیریت موثر این سامانه، خدمات با سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار می گیرد.
سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم هدف همه ارکان نظام است.
علی الهامی با اشاره به سختی های ارایه خدمات سنتی در مقابل پیچیدگی های فناوری روز افزود: کلید حل این مساله پیاده سازی دولت الکترونیک و استفاده از مزایای بی شمار آن است.
وی با اشاره به افتتاح کارگاه مرکزی آموزش پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک در خراسان جنوبی بیان کرد: پیش از این پروژه سیماک در 20 استان دیگر راه اندازی شده که امید است خراسان جنوبی نیز کارنامه موفقی در اجرای آن داشته باشد.
الهامی ، اجرای این پروژه را ماموریت اداره پست در خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: این امر یک کار بین دستگاهی است که تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها را می ‌طلبد.
9766 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.