به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلیمن سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود: مساله احیای ارزش های انقلاب اسلامی، شهدا و دفاع مقدس موضوعی نیست که دست کم گرفته شود و مساوی با همه ارزش ها زندگی و حیات ماست.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: شهدا هیچ نیازی به برگزاری یادمان و بزرگداشت ندارند بلکه آنها به وظایف خود عمل کرده و تکلیفی که بر دوششان بوده را ادا کرده اند.
وی با بیان اینکه شهدا در مقام علم و قرب خداوند هستند، اظهار داشت: آنچه ایجاب می کند که ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حفظ و آثار آنها نگهداری شود برای ماست که خود یک صحنه مبارزه است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: همانطور که مشاهده می کنید دشمنان اسلام، انقلاب و ملت ما با ترفندها و شیوه های مطالعه شده علمی، روانشناسی و جامعه شناسی در اتاق های فکر برای کوچکترین مساله کارشناسی می کنند.
حجت الاسلام عبادی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند جامعه را به بی تفاوتی کشیده، مسائل حاشیه ای را مطرح و طلبکار را به جای محکوم و برعکس نشان دهند.
وی اضافه کرد: سیستم عملکردی دشمن اینگونه است که به حق و باطل کار ندارند و مطلبی را آنقدر بیان می کنند تا به باور مردم بنشیند.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه حتی گاهی شگرد دشمن باور دولتمردان ما می شود، اظهار داشت: این به معنای سکوت و مرگ و همه چیز را عوضی گرفتن است.
حجت الاسلام عبادی گفت: در این صورت است که همه آنچه این ملت فداکار بر اساس عقیده و آرمان های پاک خود ایستاده و از جان، مال، ناموس و زندگی خود گذشتند را ضایع می کنند.
وی بیان کرد: باید تلاش کنیم برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا در خور شان و مقام شهدا باشد تا همانطور که در ابتدا و تداوم انقلاب خون شهدا راهگشای جامعه بوده است باز هم به وسیله خون های پاک شهدا در جبهه های روانی و انواع و اقسام شگردهای سیاسی دشمن را شکست دهیم.
وی برگزار کنگره شهدا را نیاز امروز جامعه دانست و عنوان کرد: مردم فهیم خراسان جنوبی نسبت به این قضایا کم نمی گذارند مسئولان نیز در صحنه هستند مسئولان بالادستی نیز از جهت حمایت از این برنامه کم نخواهند گذاشت.
وی اظهار امیدواری کرد: برنامه کنگره شهدا بسیار باشکوه و خاطره انگیز در استان برگزار شود و در جای جای کشور اسلامی و افرادی که آرمان انقلاب اسلامی دارند آثار اینگونه کنگره ها باقی بماند.
کنگره بزرگ امیران، سرداران و 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی در سال 97 در ایام ماه محرم یا صفر برگزار می شود.
7557 ( 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.