حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضربه ای سنگین بر پیشانی آمریکایی ها و سرسپردگان آنها در منطقه است و معاندان باید بدانند حکومتی که بر پایه الله بنا شده است، شکست ناپذیر خواهد بود.
وی گفت: طبق وعده الهی کسانی که به پروردگارشان رو می کنند و استقامت می ورزند همانا مورد لطف و رحمت خدا قرار می گیرند و ملائک بر آنها نازل می شود و به آنها پیام می دهند که هیچ حزن و اندوهی نداشته باشید.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی بود و مردم با استقامت به نظام ستمشاهی نه گفتند و جلوی ظلم ظالم ایستادند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باز هم مردم دست از استقامت در برابر معاندان نظام بر نداشتند و با حضور پرشور خود بار دیگر به آرمان های امام و انقلاب لبیک گفتند.
وی گفت: مردم امروز به تبعیت و همراهی با مقام معظم ولایت طوری نقش آفرینی کردند که این پشتیبانی به رخ جهانیان کشیده شد و امیدی برای مستضعفان عالم است.
به گزارش ایرنا راهپیمایی در یکصد نقطه استان مرزی خراسان جنوبی شامل شهر، روستا، بخش و مناطق عشایری برنامه ریزی شد.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.
حضور قشرهای مختلف مردم خراسان جنوبی به ویژه جوانان و نوجوانان امسال پر شورتر از سال های گذشته است و از دقایق اولیه شکل گیری بزرگترین اجتماع ملی ایرانیان جلوه های باشکوه و به یادماندنی از وحدت و همبستگی اقشار و اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم پدید آمد.
راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر بیرجند در 10 شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.